Кошик
166 відгуків
+380 (99) 409-79-84
+380 (93) 344-01-12
Газобалонне обладнання
Кошик

Емулятор лямбда-зонда: ставити чи ні?

Емулятор лямбда-зонда: ставити чи ні?

Емулятор-лямбда зонда іноді виявляється важливою деталлю ГБО. Далеко не всі автомобілі реагують повідомленням про помилку при їх роботі на газу. Але все ж є деякі авто, які чутливо ставляться до цього питання.

Датчик кисню або лямбда-зонд фіксує якість суміші і передає цей сигнал на блок керування автомобілем, а той в свою чергу зменшує подачу палива, щоб суміш була оптимальна. Якщо ця система працює не коректно, то крім шкоди навколишньому середовищу вихлопом з великим вмістом вуглекислого газу, можна отримати велику витрату палива, а це вже важливий показник для автомобіліста.

При роботі автомобіля на газі якість суміші та кількість кисню у вихлопі теж змінюється, що може вплинути, як і на те, що запалає Check, так і на витрату палива і потужність двигуна.

Тут на допомогу гбошникам приходить емулятор лямбда-зонда. Він включається в ланцюг кисневого датчика, підключається до котушці ГБО, яка відкриває подачу газу і блоку керування автомобіля. При роботі автомобіля на бензині емулятор не подає сигналу, а просто пропускає через себе сигнал від датчика кисню. При роботі автомобіля на газоподібному паливі емулятор подає до блоку управління сигнал потрібної форми і амплітуди, щоб переконати його правильності роботи системи. Відповідно автомобіль не бачить різниці між сигналами і працює в штатному режимі без помилок.

У мережі багато висловлювань про те, що всі ці емулятори марні. Так категорично стверджувати не МОЖНА. Різноманітність цих пристроїв дозволяє підібрати необхідний емулятор для конкретного автомобіля. На жаль, спеціальних довідників і рекомендацій, ні у виробників, не у установників немає. Це доводиться визначати дослідним шляхом. Щоб не набивати сильно багато шишок під час отримання досвіду варто зняти сигнал з датчика кисню і за наявними даними підібрати емулятор. В інструкції до кожного емулятор лямбда-зонда є опис форми сигналу, що може видавати пристрій і розмір амплітуди, а також способи настроювання.

Так, наприклад, емулятор датчика кисню Logo B01 білоруського виробництва підходить для вітчизняних автомобілів і не піддається настроюванню. За замовчуванням він видає сигнал з амплітудою 0-1В. А ось литовський емулятор Zond-4 може видавати як прямокутний сигнал, так і пилкоподібний, в залежності від налаштувань.

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner